شخصیت کاریزماتیک و تأثیرگذار با مهره مار

شخصیت کاریزماتیک و تأثیرگذار با مهره مار

مهره مار شخصیت تأثیرگذار و کاریزماتیکی را در وجود شما می کارد و با آرامش و اعتماد بنفسی که به شما هدیه می دهد، به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس در جامعه ظاهر شوید و با اطمینان و بدون اضطراب، نظرتان را بیان کنید و دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید.

مهره مار و خواص انکار ناپذیر آن

مهره مار! باید اعتراف کنم که واقعا اسم عجیبی است! حتما بارها شاهد آن بوده اید و شنیده اید که اطرافیان از این دو کلمه در جملاتشان استفاده می کنند. فلانی رو ببین انگار مهره مار دارد که اینقدر مورد توجه قرار می گیرد. فلانی را نگاه کن انگار که مهره مار دارد که همه حرفش را می پذیرند و غیره. همه ی ما بارها با این دست جملات مواجه شده ایم و حتی خودمان آن را مورد استفاده قرار داده ایم.

خب بنابراین در نظر ما کسی که شخصیت تأثیرگذار و کاریزما داشته باشد، به اصطلاح مهره مار دارد. این به نظر شما فقط یک اصلاح است؟ خب بله درسته؛ مهره مار به عنوان یک واژه ی عامیانه و در اصطلاح استفاده می شود. اما بگذارید یک پرانتز برایتان باز کنم و این سوال را برای شما مطرح کنم که اگر واقعا بتوانید یک مهره ی مار داشته باشید چه؟ اگر بتوانید شما هم همیشه یک مهره ی مار همراهتان داشته باشید و همه جا روی دیگران تأثیر بگذارید و توجه دیگران را به خود جلب کنید و همواره در صدر توجه و نظر دیگران باشید، آن موقع چه؟

خب باید به شما بگویم که بله، شما هم می توانید یک مهره مار داشته باشید و تأثیر گذار باشید. می توانید آن را در گردن و یا دستتان بیاندازید و یا در جیبتان بگذارید و با میدان انرژی وسیع و قوی ای که در اطرافتان ساطع می شود، با اعتماد به نفس در جمع به تک تک افراد نگاه کنید و نظرتان را قاطع و مطمئن بیان کنید و دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید.

اما خب در واقع سوالی که مطرح می شود این است که این مهره ی مار چیست؟ اصلا چطور بدست می آید و چوب جادویی تأثیر گذاری را در دستان شما می گذارد؟ اجازه بدهید برای مقدمه از اینجا شروع کنم که، در جهان هستی که خداوند خلق کرده است، هر چیزی که توسط پروردگار مهربان آفریده شده است، دارای یک نیروی ماورائی و انرژی انکار ناپذیر می باشد. مارها نیز از این داستان مستثنی نیستند. سیستم آفرینش مارها به این شکل می باشد که در طول سال، مارها یک ترشح استخوانی، همانند پینه بر روی سر خود ترشح می کنند که بیشترین انرژی و نیرو را در بین موجودات دارد. این مهره های ایجاد شده بر سر مارها، در هنگام جفت گیری از سرشان جدا می شود و بر زمین می افتد.

خواص مهره مار تأثیر بسزا و انکار ناپذیری بر افراد می گذارد. اجازه بدهید تا چشمه ای از این خواص مثبت انکار ناپذیر را برای شما ذکر کنم.

مهره مار چمدان استرس را می بندد و در دستان باد می سپارد و قلبی آرام را به شما می بخشد و همینطور اعصاب شما را آرامشی عمیق می بخشد. بنابراین با اعصاب و ذهنی آرام که در وجودتان شکل می گیرد، اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود و به تبع آن زندگی شادتری را تجربه خواهید کنید.

از دیگر خواص مهره مار که لازم می دانم به آن اشاره کنم، تأثیر این مهره بر درد می باشد. این مهره به شما کمک می کند تا دردهایتان هرچه سریع تر تسکین پیدا کند.

بنابراین با داشتن یک مهره مار می توانید آرام و با اعتماد بنفس در جامعه حاضر باشید.

درادامه از بهترین خواص مهره مار اصل می توانیم به افزایش رزق و روزی و بهتر شدن درآمد و حتی ارتقاع شغلی اشاره کرد که این امر یکی از اصلی ترین خواص مهره مار محسوب می شود.

خاصیت مهره مار برای بازگشت معشوق نیز یکی دیگر از کارایی های مهره مار است که باعث جذب جنس مخالف و یا معشوق می شود که اینمورد با خوانده شدن دعای مخصوص مهره مار امکان پذیر است.

از ویژه گی های دیگر مهره مار می توانیم به ایجاد آرامش و بالا بردن اعتماد به نفس در افراد اشاره کرد که این مورد به واسطه جذب انرژی های مثبت و انتقال آنها به شخص امکان پذیر است.





:: برچسب‌ها: خواص مهره مار ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: